CPC või eCPC kalkulaator? Peamised erinevused ja peamised eelised

CPC või "kliki hind" on tuttav kõigile, kes on digitaalse turunduse sõnavaraga vähegi kursis. See on nii kampaania tõhususe näitaja kui ka reklaamiostumudel, kus reklaamija maksab iga displeireklaamil tehtud kliki eest. CPC populaarsus on tingitud selle mudeli levimusest Google Adsis, Facebook Adsis ja teistes suuremates reklaamiplatvormides. Ja kuidas on lood eCPC kalkulaatoriga? Pärast selle artikli lugemist saate teada, mis see on, kuidas see teie CPC-kampaania jaoks kasulik on ja palju muud.

Mis on eCPC?

Oleme juba meeles pidanud, mis on CPC, seega on selge, et need kaks mõistet on kuidagi seotud. Ees olev "e" tähistab "efektiivset" või tegelikku kliki hinda. Seda on väga lihtne arvutada – tuleb vaid jagada kampaania maksumus saadud klikkide arvuga.

Näide: kulutasid reklaamile 1000 eurot ja said 5000 klikki.

1000/5000 = 0.2 eurot. Teie eCPC on 20 eurosenti.

Võib-olla olete märganud, et CPC ja eCPC arvutatakse samal viisil. Kus on siis saak? Peamine erinevus seisneb selles, et CPC-d kasutatakse enamiku CPC-kampaaniate tõhususe mõõtmiseks. See on ette määratud ja seda kasutatakse juhisena eelarve planeerimise lihtsustamiseks. Tegelikkuses ei pruugi aga tegelik klikkide hind kokku langeda seatud plaanidega, mistõttu saame tegeliku CPC teada alles pärast kampaania lõppu. 

Lisaks võimaldab eCPC kalkulaator määrata kliki hinna mis tahes reklaamimudelis (CPA, CPM jne). See annab juba lõppenud reklaamikampaania tulemusi analüüsides palju detailsema pildi ning aitab seada realistlikke eesmärke tulevikuks.

eCPC kalkulaator: peamised eelised

  • Aitab mõõta kampaania kasumlikkust

Kui kasutate sidusettevõtte turundusmudelit, on teil eriti oluline kasumlikkuse võimalused eelnevalt kindlaks teha ja eCPC aitab teil seda hõlpsalt rakendada. Kasutage lihtsalt valemit:

eCPC – CPC = kasum

Kujutagem ette, et kampaania eCPC on 0,85 EUR ja Facebooki reklaami saad osta 0,26 EUR CPC eest – see tähendab, et Sinu potentsiaalne kasum on 0,59 EUR kliki kohta.

  • Aitab valida parima pakkumise

Ainult konversioonikursile või maksetele kui peamisele kriteeriumile tuginemine ei ole ilmselt parim valik. Kasutage eCPC andmeid parima pakkumise valimiseks ja laske kampaania ajalool õige otsus dikteerida. Ärge unustage: reklaamide ostmisel on oluline madal CPC, kuid kampaania valimisel võidab kõrge eCPC.

  • Aitab ennustada tulusid

Enamik reklaamiplatvorme pakub tööriistu, mis aitavad teil mõista, kui palju klikke võite oma kampaanialt oodata. Kasutage neid numbreid oma esialgse sissetuleku arvutamiseks valemiga:

Klikid * eCPC = tulu

  • Aitab arvutada eCPM-i

Kasutage eCPC-d, kui plaanite CPM-kampaaniat ja soovite arvutada selle eCPM-i. Vajate teavet kampaania konversioonimäära kohta ja kasutage valemit:

eCPM = eCPC * konversioonimäär * 1000

eCPC ja Google Ads

Teie CPC-kampaania efektiivsus Google'i reklaamiplatvormil põhineb enamal kui lihtsalt klikkidel ja hindadel – selle määravad paljud tegurid. Kuna Google Ads töötab oksjonipõhiste CPC-pakkumiste põhimõttel, teeb iga reklaamija pakkumise märksõnale, millel tema reklaam põhineb. Finaalis võidab oksjoni kõrgeima asetusega, kuid mitte tingimata kõrgeima pakkumisega märksõna. Asetust mõjutavad suuresti märksõna kvaliteedinäitajad, seega mõjutab teie reklaami teksti ja/või märksõnade järjepidev optimeerimine otseselt teie eCPC-d.

Teooria tekitab rohkem küsimusi kui vastuseid? AdSEO reklaamiprofessionaalid aitavad teil optimeerida teie Google Adsi kampaaniat, leida kõige sobivamad märksõnad ja tagada teie reklaamile parimad tulemused, olenemata sellest, millise näitaja te nende mõõtmiseks valite.

Muud eCPC-kalkulaatori eelised

Turundajad peavad jälgima kõiki numbreid, mis on vajalikud veebikampaaniate üksikasjalikuks hindamiseks sotsiaalvõrgustikes ja SEM-is. Kõige sagedamini saab agentuur kampaania elluviimiseks kindla eelarve, seega tuleb iga senti maksimaalselt ära kasutada.

eCPC võib olla KPI või edukuse määr, mida kampaania ajal sihtida. See strateegia võib hästi toimida, kui tekstreklaamid paigutatakse GoogleAdsi programmi osana. Kui teil on fikseeritud klikihinnaga eelleping, aitab eCPC-kalkulaator teil tegeliku kliki hinna alusel võrrelda nii erinevaid teenusepakkujaid kui ka üksikuid kampaaniaid.

Reklaamikampaania kogutulu

Saadud klikkide koguarv

eCPC