Siekiate didžiausio efektyvumo iš savo reklaminės kampanijos?

Ko gero, neverta daug kalbėti apie tai, kad skaitmeninė reklama yra be galo konkurencinga sritis. Jūs puikiai tai žinote, kaip ir faktą, kad norint išlikti viršuje, reikia maksimaliai išnaudoti visas turimas priemones ir nuolat jas tobulinti. Pasirinkę bendradarbiauti su AdSEO komanda galite būti tikri, kad jūsų reklaminių kampanijų efektyvumu bus pasirūpinta.

Net ir sudėliojus puikiausią strategiją nevalia užmigti ant laurų – tam, kad ji veiktų būtinas nuolatinis duomenų stebėjimas bei analizavimas. Viena iš svarbiausių priemonių, padėsiančių jums nustatyti strategijos efektyvumą yra CPM skaičiuoklė. Sužinokite kas tai ir kaip ji gali pasitarnauti jūsų marketingo tikslams.

Kas yra CPM?

Kaip ir dauguma skaitmeninės rinkodaros terminų, CPM yra angliškų žodžių „cost per mille“ arba „cost per thousand“ trumpinys. Tai yra kainodaros terminas, reiškiantis kainą už tūkstantį reklamos parodymų. Šioje vietoje, svarbu stabtelėti ir prisiminti, kad parodymai (angl. impressions) skaičiuojami kaskart kai pamatome reklamą internete, o ne tada kai ant jos spustelime. Taigi, CPM apibūdina kainą, kurią mokate kai jūsų reklamą pamato 1000 vartotojų.

CPM yra apskaičiuojamas gana paprastai. Jums tereikia žinoti kampanijos kainą, padalinti ją iš peržiūrų skaičiaus ir padauginti iš 1000 – arba kitaip tariant, iš kiekio parodymų, kurio kainą ir siekiame sužinoti. Įsivaizduokite, kad investavote 10 eurų ir sulaukėte 10 000 parodymų, tuomet, CPM apskaičiuosime pagal formulę:

10/10000×1000= CPM 1 euras

Nors, CPM nėra svarbiausias sėkmingos kampanijos rodiklis, o pagrindiniu jūsų tikslu išlieka konversijos, tačiau jo analizavimas padės tikslingiau skirstyti savo biudžetą ir optimizuoti kampaniją. Esminis CPM supratimas padės pasiekti savo tikslinę auditoriją gerokai pigiau, taigi, suprasdami dinamiką slypinčią už šio skaičiaus įgausite didelį pranašumą. 

Kas nulemia CPM?

Būtent dėl savo aiškumo ir paprastumo, CPM yra gana paplitęs skaitmeninės reklamos apmokestinimo modelis. Tačiau, kaip ir visi geri dalykai, jis turi ir savo trūkumų. Vienas iš jų yra šio rodiklio nepastovumas, todėl tikslesnei duomenų interpretacijai reikia suprasti kokie veiksniai gali lemti CPM svyravimus.

  • Šventės (ne tik didžiosios šventės kaip Kalėdos ar Velykos, bet ir Motinos diena, Valentino diena ir pan.)
  • Sezoniškumas (finansinių metų pabaiga, didieji išpardavimai, sausio „štilis“ ir t.t)
  • Politinės ir socialinės aktualijos (ką mums jau puikiai įrodė pandemija)

Nenustebkite, kad gruodį, kuomet įsisiūbuoja šventinio pirkimo maratonas, CPM rodikliai šaus į rekordines aukštumas, o atėjus sausiui, kai dauguma įjungia taupymo režimą, jie gali gana staigiai kristi žemyn ir kurį laiką išbūti seklumoje.

Aptarėme išorinius veiksnius lemiančius CPM pokyčius. O kokie jūsų pasirinkimai prisideda prie gerų CPM skaičiuoklės rezultatų?

  • Skirtingi kanalai (Google, Facebook, Instagram siūlys skirtingus įkainius).
  • Tikslinė auditorija (kuo mažesnis segmentas, tuo labiau kyla CPM). Taip pat, svarbų vaidmenį atlieka jūsų auditorijos paklausa ir jos atsakas.
  • Parodymų dažnumas (kiek kartų rodoma tai pačiai auditorijai).
  • Reklamos kokybė ir aktualumas, įtraukumas.
  • Reklamos pozicija (placement).

Kaip pasiekti geriausią CPM rezultatą?

Jei jūsų CPM yra aukštesnis nei konkurentų, reiškia mokate daugiau už tos pačios auditorijos pasiekiamumą. Tokios naujienos išties nedžiugina, tačiau yra būdų šią situaciją pakeisti.

1. Daugiau investuokite į reklamos kokybę

Nors stebuklingų receptų nebūna, patikėkite – skyrę daugiau dėmesio reklamos dizainui, turiniui ir kitiems įtraukumą skatinantiems faktoriams, netruksite pastebėti rezultatus ne tik CPM, bet ir kituose rodikliuose. Išbandykite skirtingus reklamos tipus ir/ar formatus – galbūt jie atneš daugiau susidomėjimo.

2. Gryninkite savo auditoriją

Pasirinkti tinkamą tikslinę auditoriją – svarbi kiekvienos kampanijos užduotis. Jei nepavyksta pasiekti trokštamo rezultato testuokite reklamą su atskirais segmentais ir sužinosite veiksmingiausią kombinaciją.

3. Stebėkite parodymų dažnumą

Aukšti dažnumo rodikliai signalizuoja, kad reklama neaktuali, todėl jos kaina kyla. Jūsų siekiamybė turėtų būti nuolat atnaujinti auditoriją ir palikti tik nekonvertuotą jos dalį. Palaikykite parodymų dažnumą iki 3 ir nepamirškite pakeisti reklamos arba auditorijos kuomet šis skaičius pradeda kilti.

Kas yra geras CPM?

Iš to ką aptarėme anksčiau, aiškėja, kad CPM padeda pamatuoti kampanijos efektyvumą. Visada verta preliminariai apskaičiuoti idealų CPM dar prieš kampanijos pradžią – tuomet turėsite aiškų indikatorių savo biudžetui valdyti, be to, žinosite kiek lėšų prireiks testavimui. Prasidėjus kampanijai seksite savo skaičius, tačiau tam, kad suprastumėte jų efektyvumą, turite juos su kažkuo palyginti. Todėl jums pravers preliminarus skirtingų kanalų vidurkis:

  • Facebook News Feed vid. 7.77 dol
  • Marketplace 3,39 dol
  • Right Hand placement 2,28 dol
  • Audience Network 7,84 dol
  • Messenger 7,15 dol
  • Google Search Ads 38. 4 dol
  • Display Ads 2,40 dol

Yra atvejų kuomet CPM gali būti ir didesnis, tai reiškia, kad jūsų reklama veikia itin puikiai. Būtina testuoti skirtingas platformas ir talpinimo būdus, kad atrastumėte tai, kas labiausiai tinka jums.

Kaip mums gali padėti CPM skaičiuoklė?

Atrodytų, kad CPM apskaičiuoti yra gana paprasta. Tuomet, kodėl online CPM skaičiuoklė yra taip stipriai paplitusi? Nes jos gerokai palengvina jūsų gyvenimą! Internetu galite žaibišku greičiu bei tikslumu apskaičiuoti vienos kampanijos CPM arba palyginti kelių variantų efektyvumą, taip pat išsivesti vienus vienus rodiklius iš kitų. Vienos populiariausių CPM skaičiuoklių yra Omni Calculator, Click Z, WebFX – išbandykite arba atraskite sau tinkamiausią variantą.

No. of Impressions

Cost to the Advertiser

CPM