AdSEO komanda pasirūpins, kad jūsų socialiniai tinklai taptu įrankiu pasiekti naujas auditorijas ir paversti jas savo klientais. Išanalizuosime jūsų poreikį, konkurentus, parengsime reklaminę strategiją tinkamą projektui.

Socialinių tinklų marketingas – kam jis aktualus?

O gal teisingiau kelti klausimą kam jis gali būti neaktualus? Nors liūdnos prognozės ir kritikos strėlės laikas nuo laiko leidžiamos socialinių tinklų link, jie vis dar išlieka vienu populiariausių būdų prekių ir paslaugų paieškai, o tai reiškia – ir platformai jas reklamuoti.

Socialiniai tinklai suteikia išskirtinę galimybę kurti gyvą ryšį su savo sekėjais, kas nepaprastai svarbu formuojant patikimo prekės ženklo įvaizdį. Taigi, norėdami sustiprinti savo verslo galimybes, tiesiog negalite numoti ranka į tai ką jums suteikia socialinių tinklų marketingas.

Ar marketingas lygu reklama?

Jau susikūrėte savo verslo paskyrą Facebook ar kitoje platformoje? Sveikiname, jūs įžengėte į socialinių tinklų marketingo teritoriją. Skyrę pakankamai dėmesio vientisam dizainui, reguliariai dalindamiesi kokybišku bei įtraukiančiu turiniu galite pasiekti tikrai neblogų rezultatų. Tačiau greičiausiasi susidūrėte su problema – jūsų turinys pasiklysta sraute nepasiekdamas reikiamo kiekio vartotojų.

Sekėjų skaičius ne(be)auga, įsitraukimas minimalus, o pardavimai taip pat stovi vietoje… Tokiu atveju, išjudinti vandenis jums padės mokama socialinių tinklų reklama, kuri atsiras kaip atskira jūsų marketingo plano dalis.

Kaip veikia mokama socialinių tinklų reklama?

Socialinių tinklų reklama turi daugybę formų: nuo nuotraukų albumų iki trumpų filmukų ir karuselių su nuorodomis. Parenkamas tikslinis turinys, o už papildomą mokestį praplečiamos jo transliavimo galimybės.

Tai reiškia, kad su mokama reklama galite ne tik pasiekti daugiau vartotojų, bet ir iki smulkmenų išsifiltruoti savo tikslinę grupę. Sėkmingai reklaminei kampanijai būtina strategija, kurią galite nuolatos tobulinti nagrinėdami esamų kampanijų rezultatus ir jos pagalba ištobulinti savo pirkėjo profilį (angl. buyer persona).

Skirtingi kanalai – skirtingai komunikacijai

Galima būtų teigti, kad e-marketingo galutinis tikslas visada yra tas pats: auginti srautą, kurio dėka sulauktumėte kuo daugiau konversijų. Tačiau tai nėra absoliuti taisyklė. Priklausomai nuo jūsų produkto ar paslaugos specifikos, prekės ženklo žinomumo ir kitų faktorių, žymiai aktualesnis gali būti matomumas.

Galbūt norite edukuoti auditoriją ir sukurti poreikį savo prekei? O gal jums svarbu iškomunikuoti įmonės vertybinę poziciją? Kiekviena žinutė turi savo adresatą, todėl viena pagrindinių socialinių tinklų marketingo taisyklių yra pasirinkti tokį kanalą ar jų derinį, kur pasieksite daugiausiai tikslinės auditorijos.

Populiariausi socialiniai tinklai

Facebook – nors seniai tituluojamas „mirštančiu”, šis socialinis tinklas vis dar išlieka populiariausiu tiek Lietuvoje, tiek ir pasaulyje ir nuolat auga. Šiuo metu jis turi apie 2,7 milijardų aktyvių vartotojų, o jame kasdien vidutiniškai praleidžiame net 35 minutes – tik 5 minutėmis mažiau nei aukščiausioje vietoje esančiame Youtube!

Facebook taip pat pasižymi pasižymi plačiausia auditorija visais aspektais: lyties, kilmės, amžiaus, pomėgių bei išsilavinimo, taigi tai yra puikus kanalas matomumui gerinti. Jis tinkamas tiek vizualinės, tiek tekstinės reklamos formatams, kas jį padaro viena universaliausių platformų.

Instagram – dar vienas reitingų karalius, turintis apie 1,5 milijardo aktyvių vartotojų, tačiau skirtingai nei Facebook, čia auditorija įgauna labiau specifinį profilį. Net 70% Instagram vartotojų yra jaunesni nei 35-erių metų ir nors lyčių pasiskirstymas apylygis, tačiau moteriška auditorija yra pastebimai aktyvesnė.

Instagram yra daugiausiai vaizdinė platforma, kurioje karaliauja mados, grožio, gyvenimo būdo ir kelionių aktualijos. Tai tikrai nereiškia, kad šis kanalas neaktualus, pavyzdžiui, statybos prekių įmonei. Tačiau skelbiamas turinys turės būti ypač vizualiai patrauklus, atsižvelgiant ir į tai, kad turėsite itin mažai laiko dėmesiui patraukti.

LinkedIn – geriau žinomas kaip B2B arba įmonių socialinės žiniasklaidos platforma. Šiame kanale galite pasiekti konkrečios srities, įmonės ir pareigų asmenis, kuriuos sudominus padidėja šansai užmegzti pageidaujamus verslo ryšius.

LinkedIn yra turiniui reikli platforma. Didelis privalumas jei jūsų komunikacija atkreipia dėmesį per aktualius klausimus, reiškinių analizes ir komentarus. Čia vartotojai tikisi praplėsti savo akiratį bei pagilinti profesines žinias, tačiau be abejonės – įtraukiančia ir patrauklia forma.

Žinoma, negalime nepaminėti Youtube – antros pagal populiarumą platformos, kurioje vartotojai praleidžia daugiausiai laiko. Nors ji atveria plačias marketingo galimybes, tačiau visų pirma yra paieškos variklis, o ne socialinis tinklas, tad jai verta dedikuoti atskirą temą. Nevalia praleisti ir sparčiai Lietuvoje populiarėjančių Twitter bei Pinterest kanalų, kurie įdomūs savo turinio priešingybe: viename karaliauja trumpi tekstai, kitame svarbiausios nuotraukos. Plačiau aptarėme tiktai kelis aktualiausius tinklus, tačiau jūs galite atrasti sau tinkamą nišą ir kituose kanaluose.

Socialinių tinklų marketingas jums padės:

  • Padidinti prekės ženklo žinomumą
  • Pasiekti itin specifinę auditoriją
  • Sukurti stipresnį ryšį su savo auditorija
  • Užtikrinti nuolatinius sekėjus
  • Pasiekti optimalią investicinę grąžą (ROI)
  • Analizuoti duomenis ir gerinti strategiją realiu laiku
  • Remdamiesi statistika formuoti efektyvesnes kampanijas ateityje
  • Gerinti bendrą marketingo planą