Jums reikalinga reklaminė pozicija Lietuvos internetinėse svetainėse? AdSEO komanda pasirūpins tinkama display reklama. Konkreti ir iš anksto suderinta reklaminė pozicija svetainėje, didesnis lankytojų srautas, suderinta tikslinė auditorija, tinkanti produktui ar paslaugai – su display reklama lengviau pasieksite savo reklaminius tikslus.
Kodėl display reklama turėtų atsidurti jūsų marketingo arsenale nedelsiant
Google vaizdinės reklamos tinklas mus lydi kasdien: statiniai paveikslėliai su tekstu, judantys baneriai ir kitokie interaktyvus skelbimai nusėja daugumą mūsų lankomų puslapių. Tikriausiai atkreipėte dėmesį, kad ji beveik visada susijusi su jūsų paieškos rezultatais: vakar pasidomėjote sofomis, šiandien, jau matote jas skaitydami naujienas.
Display reklama atsiduria ten, kur yra jūsų potencialus klientas, todėl ji neabejotinai prisidės prie jūsų marketingo tikslų įgyvendinimo – jei tik žinosite kaip tikslingai ja pasinaudoti.
Display reklamos kelias nuo jūsų iki vartotojo ekrano
Jei norite publikuoti vaizdinę reklamą, jums reikalinga online erdvė. Kitoje ekrano pusėje, internetinių svetainių savininkai ieško pirkėjų laisvai reklamos erdvei parduoti. Anksčiau sandoriai tarp pirkėjo ir pardavėjo vyko tiesioginio būdu, kaip ir perkant reklamą žurnale ar stende. Tačiau tokiu atveju, reklama gaudavo nuolatinę poziciją ir buvo rodoma visiems lankytojams, nepriklausomai nuo aktualumo.
Šią problemą efektyviai sprendžia šiuolaikinės technologijos, kurios leidžia pirkti reklamą realiuoju laiku (real-time bidding). Taip įvykdoma iki 90% visų online reklamos sandorių. RTB vyksta automatizuoto aukciono principu ir užtrunka iki 100 m/s arba tol, kol lankytojui pilnai užsikraunamas puslapis.
Lankytojas užeina į interneto svetainę
↓
Iš jos siunčiama užklausa reklamos talpinimui su lankytojo duomenimis
↓
Vyksta paieška pagal gautos informacijos ir pirkėjų poreikio suderinamumą
↓
Atrinkti pirkėjai varžosi gyvame aukcione
↓
Laimėtojo reklama parodoma jo tiklsinei auditorijai
Įsivaizduokite, kad prekiaujate odos gaminiais ir norite būti matomi Delfi.lt, tačiau tik tai auditorijai, kuri jau lankėsi jūsų puslapyje, bet kol kas nieko neįsigijo. Kai toks vartotojas apsilanko Delfi, jūs varžotės su kitais panašaus pobūdžio pardavėjais, o laimėję gaunate savo reklamos erdvę, būtent tada, kai jums jos reikia.
Display reklamos paskirtis ir tipai
Tam, kad jūsų kampanija būtų sėkminga, svarbu gerai išsigryninti savo auditoriją ir pasirinkti tinkamą būdą jai pasiekti. Google Ads rasite gausybę būdų tinkamų įvairiausiems tikslams: nuo žinomumo didinimo, iki kontaktų generavimo ar auditorijos palaikymo.
Populiariausi auditorijos pasiekimo būdai:
- Pagal raktažodžius (reklama rodoma svetainėje atitinkančioje raktažodį)
- Pagal demografinį profilį (kalba, lokacija ir kt.)
- Pagal svetainę (pvz.: jūsų auditorija mados sekėjai, tuomet reklamuojatės Vogue)
- Pagal paieškos intenciją (aktyviai ieškantys prekių ar paslaugų jūsų sektoriuje)
- Pagal interesus ar dominančias temas
- Pagal sąsają su dabartiniais lankytojais
- Pakartotinės rinkodaros auditorijos
Dėl didelio Google vaizdinio tinklo (GDN) pasiekiamumo ir plačių reklamos suasmeninimo galimybių, vaizdinė reklama įprastai naudojama būtent remarketingo arba pakartotinės reklamos tikslais.
Koks yra geras vaizdinės reklamos pavyzdys?
Kurdami display reklamą, visų pirma turėtume pagalvoti apie savo auditorijos patirtį. Ar reklama tikslinga? Ar patrauks dėmesį? Ar nepradings bendrame sraute? O gal kaip tik bus per daug įkyri? Dėmesys dėmesiui nelygus, todėl pasirinkę pernelyg agresyvią taktiką rizikuojate sukelti vartotojų erzulį bei neigiamas asociacijas su jūsų prekės ženklu.
Viena populiariausių vaizdinės reklamos rūšių yra baneriai arba reklamjuostės. Norėdami užtikrinti jo veiksmingumą, susikoncentruokite ties vizualiąja dalimi. Paprastas, neperkrautas dizainas, įskaitomas šriftas, kokybiškos nuotraukos ir kiti vaizdiniai elementai. Be to, visada verta turėti omeny kokiam įrenginiui reklama bus skirta (kompiuteris, planšetė, mobilus).
Visgi, esminė reklamos dalis yra stiprus CTA (call to action), kuriuo skatinate paspausti ant reklamos ir plačiau pasidomėti produktu ar paslauga jūsų tinklalapyje. Jis turėtų aiškiai nurodyti gaunamą naudą, o idealiu atveju, dar ir paskatintų ja pasidomėti iškart, pvz.: „spėkite pasinaudoti didžiausiomis nuolaidomis“.
Ar įmanoma įgyti atsparumą vaizdinei reklamai?
Tai yra visiškai realus reiškinys, kuriam suteiktas terminas „banner blindness“. Jis pasireiškia kai keliaudami per puslapį tiesiog nepastebime reklamos, tačiau suvokę šio reiškinio priežastis galime sėkmingai išvengti neigiamų padarinių savo reklaminei kampanijai.
Vidutinis vartotojas kasdien susiduria su 6000-10000 įvairaus formato reklamų, todėl mūsų akys gerokai įgudo atpažinti tipinio skelbimo bruožus, o pasąmonė – aptikusi šiuos bruožus turinį suvokti kaip neaktualų. Taigi, jums reikia reklamos, kuri… nebus panaši į reklamą.
- Daugelis žmonių ignoruoja tas svetainės vietas kur įprastai rodomos reklamos, tad verta pagalvoti apie kitą išdėstymo variantą.
- Venkite per daug iššaukiančio dizaino. Kuo organiškiau reklama bus įkomponuota į bendrą svetainės vaizdą, tuo mažiau atmetimo šansų.
- Testuokite savo reklamų efektyvumą A/B testų pagalba.