SEO paslaugos jūsų svetainei – kodėl paieškos variklių optimizavimas yra toks svarbus?

Jei skaitote šį straipsnį, ko gero, tikslingai ieškojote informacijos apie SEO paslaugas internete. Ilgai negalvodami įvedėte raktažodį Google paieškos laukelyje, spustelėjote „enter“ mygtuką ir atsidūrėte čia… būtent SEO dėka.

Ne tiek svarbu ar šiuo atveju buvo pritaikyta mokama reklama, nes ši svetainė yra optimizuota taip, kad didelės konkurencijos akivaizdoje vis tiek išliktų pirmajame paieškos puslapyje, o jūs pastebėtumėte mūsų paslaugas ir negana to – gautumėte naudingos informacijos apie tai, kaip jūsų verslui pasiekti panašių rezultatų.

Jei norite, kad jūsų puslapiu pasirūpintų ilgametę patirtį SEO srityje turintys specialistai – su AdSEO komanda pasieksite realių rezultatų.

Trumpai dalinamės informacija, ką svarbu žinoti apie SEO paslaugas ir Google paieškos veikimą.

Voriukai ir kitos Google subtilybės

Tam, kad geriau suprastume paieškos variklių optimizavimą, trumpai prisiminkime kaip veikia Google ir jame gyvenantys voriukai arba botai (angl. web-crawlers):

Voriukai aplankę jūsų svetainę keliauja aktyviomis nuorodomis.

Nuskenuotai svetainei suteikiamas kodas įkeliamas į Google archyvą.

Šiame archyve esančios svetainės įvertinamos algoritmų pagalba – įvyksta indeksavimas.

Google vartotojui pateikus užklausą, akimirksniu iš archyvo ištraukiama jam aktuali informacija.

Svarbi SEO dalis yra svetainės indeksavimo stebėjimas ir analizavimas. Deja, niekas negali tiksliai pasakyti per kiek laiko jūsų svetainė bus indeksuota, nes šį procesą veikia šimtai faktorių, kurie gali pasikeisti sulig kiekvienu Google algoritmų atnaujinimu (toks įvyksta apytiksliai kartą kas 2 mėnesius).

SEO specialistas su jumis dirba tam, kad šiuos faktorius tikrintų ir nuolat atnaujintų reikiamus elementus pasinaudodamas naujausiomis žiniomis. Pakeitimai ir po svetainės indeksavimo toliau padės jums atremti konkurenciją aukščiausiuose Google reitinguose.

SEO paslaugos trumpai ir aiškiai

Paprasčiausia būtų SEO (angl. search engine optimisation) apibūdinti kaip veiksmų visumą jūsų svetainėje ir už jos ribų, skirtų pasiekti aukščiausias paieškos pozicijas. Šis procesas yra labai kompleksiškas ir įprastai jam prireikia tiek SEO specialisto, tiek programuotojo, tiek tekstinio ir vizualinio turinio kūrėjų pagalbos. Įprastai optimizavimo darbai dalinami į tris dalis: vidiniai, techniniai ir išoriniai.

  • Vidinis SEO

Šio proceso kertinis akmuo yra veiksmingų raktažodžių pasirinkimas ir kokybiško, bei svarbiausia – vartotojui aktualaus turinio kūrimas, organiškai įkomponuojant raktinius žodžius. Didelę reikšmę čia turi antraštės ir paantraštės, Google paieškoje matomi meta pavadinimai bei aprašymai, alternatyvus tekstas paveikslėliams apibūdinti (alt text).

  • Techninis SEO

Formaliai, jis vis dar priklauso vidinio SEO darbams, tačiau dėl savo svarbos ir specifikos, šis procesas pastaruoju metu išskiriamas iš vidinių darbų skėčio. Techninė dalis yra glaudžiai susijusi su puslapio indeksacija Google archyve. Jai neįvykus puslapis nepasirodys paieškos rezultatuose, o kiti SEO darbai nueis veltui, todėl optimizavimą reikėtų pradėti būtent nuo šio žingsnio. Prie techninio SEO sąrašo prisideda ir puslapio greitis, saugumas, nuorodų aktualumas ir kiti aspektai turintys įtakos svetainės reitingavimui.

  • Išorinis SEO

Pabaigus vidinius SEO darbus galima žengti už savo svetainės ribų ir pradėti ieškoti kokybiškų atgalinių nuorodų (backlinks). Iš esmės, tai yra jūsų turinio platinimas kitoms autoritetingoms svetainėms, pavyzdžiui, užsakomieji straipsniai, kuriuose būsite paminėti kaip informacijos šaltinis. Remdamasis šiomis nuorodomis Google pastūmės jūsų poziciją aukštyn kaip aktualaus tam tikros temos šaltinio.

Amžiaus dilema: mokama reklama ar organiškas paieškos optimizavimas?

Tikriausiai kyla klausimas – kam tiek vargintis jei su Google Ads galima pasiekti užtikrintų rezultatų per gerokai trumpesnį laiką? Tam tikrais atvejais šis būdais puikiausiai tinka, tačiau nereikėtų pamiršti, kad dalis vartotojų, sąmoningai ar ne, labiau pasitiki organiškais rezultatais ir teikia pirmenybę nereklamuojamam produktui. Be to, SEO glaudžiai susijęs su teigiama vartotojo patirtimi ir didesniu įsitraukimu, kurį užtikrina nuolat atnaujinamas, aktualus turinys.

Kiti SEO privalumai

  • Nieko nemokate už reklamą ir paspaudimus atvedančius į puslapį.
  • Organiškai pasiektas srautas atneša daugiau konversijų.
  • Didesnis pasitikėjimas prekės ženklu.

SEO trūkumai

  • Tai yra lėtas procesas, o norint palaikyti stabilius rezultatus jį teks prižiūrėti nuolat.
  • Nieko nemokate už reklamą, tačiau reikia mokėti už optimizavimą ir atgalines nuorodas.
  • Sunku pamatuoti konkrečius rezultatus ir juos prognozuoti

Kaip pasiekti geriausių rezultatų?

Geriausiu atveju, abu kanalai (mokama reklama ir SEO paslaugos) yra derinami atsižvelgiant į raktažodžių pozicijas, nes tokia praktika atneša geriausius rezultatus. Tačiau jei biudžetas kol kas neleidžia imtis tokios strategijos, SEO optimizacija yra tvari ir ilgalaikė priemonė pasiekti puikių rodiklių jūsų verslui su minimaliomis išlaidomis.