Pasinaudokite reklamomis Youtube savo prekės ženklo reklamai. AdSEO komanda padės rasti naudingus reklamos sprendimus jūsų produktams ir paslaugoms. Youtube marketingą paversime efektyviu jūsų reklamos kanalu.

Video reklama Youtube – kodėl ji tokia populiari nepaisant reklamos apribojimo galimybių?

Ar aplankote Youtube kasdien? Jei taip, vadinasi esate vienas iš 122 milijonų aktyvių kasdienių vartotojų arba vienas iš 2,6 milijardų platformoje apsilankiusių per mėnesį.

Youtube yra unikalus net keliomis prasmėmis: tai yra ir socialinis tinklas, ir paieškos sistema viename, be to, abiejuose reitinguose šis kanalas yra antras pagal populiarumą. Sidabro medaliai išties patinka Youtube, nes lankomiausių interneto puslapių sąraše jis taip pat užima antrą poziciją po Google.

Tai yra gan iškalbingi skaičiai, tačiau jie atskleidžia tik mažą dalį galimybių, kurias jums gali suteikti video reklama Youtube.

Jūsų marketingo įrankiai: vaizdas, garsas ir judesys

Nors Youtube naudojami ir statinio tipo (pvz.: foto su tekstu) skelbimai, kalbėsime būtent apie video reklamą ir spėjame, kad per daug dėl to nenustebsite. Video formatas yra neginčijamai populiariausia šiuolaikinė informacijos perdavimo forma, o to priežastys slypi mūsų fiziologijoje.

Video stimuliuoja abu klausos ir regos pojūčius, todėl mums gerokai lengviau sekti informaciją bet kokiomis sąlygomis. Subtitrai leidžia sėkmingai eliminuoti garso elementą, tuomet, kai jis mums neparankus (pavyzdžiui per nuobodų susirinkimą). Judantis vaizdas greičiau bei efektyviau įtraukia žiūrovą, kuriam nereikia dėti jokių pastangų sugerti koncentruotą kiekį informacijos.

Kaip veikia video reklama Youtube?

Sukūrėte įtraukiantį video turinį, kurį norite panaudoti savo prekės ženklo reklamai. Kas toliau? Youtube yra Google nuosavybė, tad derinsite reklaminės kampanijos nustatymus per Google Ads. Ši platforma veikia aukciono principu, todėl jums teks pasirinkti vieną iš statymo modelių:

CPV (cost per view) kainą už peržiūrą. Mokate jei kažkas peržiūri bent 30s jūsų turinio, taigi šis modelis taikomas reklamoms, kurių negalima praleisti.

CPM (cost per impression) kaina už reklamos parodymą. Mokate už 1000 turinio peržiūrų.

CPA (cost per action) kainą už veiksmą. Mokate kai sulaukiate norimo veiksmo, pvz.: kažkas paspaudžia ant jūsų reklamos.

Reklamos formatai

Pasirinkus kampanijos tikslą, nustačius tikslinę auditoriją ir savo biudžetą, laikas pagalvoti apie tinkamiausią reklamos formatą. Egzistuoja 6 skirtingi Youtube reklamos formatai, kuriuos vertėtų rinktis atsižvelgiant į jūsų marketingo strategiją.

  • Skippable in-stream ads arba praleidžiamos reklamos video klipuose

Jos pasirodo bet kuriuo video metu, ją geriausiai atpažįstame iš SKIP AD mygtuko atsirandančio po 5 s. Ji gali būti tiek CPV, tiek CPA kainos modelio. Geriausiai tinka žinomumui didinti, tačiau reikalauja greitai „kabinančio“ turinio.

  • Non-skippable in-stream ads arba nepraleidžiamos reklamos video klipuose

Šios reklamos praleisti negalima, tačiau ji negali trukti ilgiau 15 s. Kadangi net 76% vartotojų praleidžia reklamas, šis būdas veiksmingas norintiems ištransliuoti ilgesnę žinutę. Tinka pasiekiamumui ir žinomumui didinti. Apmokestinama CPA modeliu.

  • Bumper ads

Tai 6 sekundžių trukmės reklama, kurios negalima praleisti. Gali pasirodyti bet kuriuo video transliavimo metu ir įprastai yra derinama su kitais formatais, skleidžiamai žinutei užtvirtinti. Apmokestinama CPM modeliu.

  • In feed video arba Discovery ads

Ši reklama atsiranda paieškos rezultatų viršuje, jums pateikus užklausą su raktažodžiu. Kitaip tariant, veikia panašiai į Google reklamas ir visada pažymima „skelbimo“ ženklu. Tai puikus būdas transliuoti savo turiniui, nes reklamas atsidaro tiktai jūsų niša susidomėję vartotojai. Google teigia, kad ši reklama padidina peržiūrų kiekį ~5 kartus. Apmokestinama CPA modeliu.

  • Outstream ads

Ši reklama rodoma jau ne Youtube, o Google partnerių svetainėse. Prasideda be garso, tačiau susidomėję gali jį įsijungti. Skirta tik mobiliesiems telefonams, todėl tiks norintiems padidinti mobilios auditorijos pasiekiamumą. Apmokestinama peržiūrėjus nuo 2 s.

  • Masthead ads

Puslapio viršuje pasirodantis video, 30s veikiantis be garso prieš pavirstant miniatiūra. Rečiausiai naudojama reklamos forma, kurią reikia tiesiogiai derinti su Google. Pravarti didelių kampanijų metu, pvz.: pristatant naują produktą. Apmokestinama CPM metodu.

Ar verta sunerimti dėl reklamos blokavimo?

Daugeliui kyla klausimas ar Ad Blocker ir panašios programos gali paveikti video reklamos Youtube efektyvumą. Išties, kai kurie įskiepiai turi galimybę dalinai ar pilnai blokuoti Youtube reklamas, tačiau statistika rodo, kad dėl to nerimauti neverta.

Visų pirma, tokio tipo programų populiarumas krenta kasmet. Iš dalies, dėl prastesnės naršymo patirties ir saugumo problemų, iš dalies dėl vartotojų sąmoningumo, kurie nori palaikyti mėgstamas informacines platformas ar nepriklausomus kūrėjus. Kita vertus, jei vartotojas linkęs naudotis Ad Blocker, didelė tikimybė, kad jis net ir neįsitrauktų į jūsų reklaminį turinį, kad ir koks jis būtų aktualus. Taigi, grėsmės prarasti didelį kiekį tikslinės auditorijos tikrai nėra.

Kas kita yra Youtube Premium prenumerata, leidžianti vartotojams žiūrėti turinį be užsakomosios reklamos. Ši naujiena pačioje pradžioje įnešė sumaišties marketingo bendruomenėje, tačiau ilgainiui Premium paslaugos paketas nepadarė didelės įtakos reklamos rezultatams. Jei jūsų video reklama Youtube rūpinsis patyręs specialistas, ji tikrai duos reikiamų rezultatų!